БългарскиEnglishFrançaisDeutschΕλληνικάРусский

Професия „Инфлуенсър“ представя Нанси Карабойчева

„Опитвам се да споделям всичко, което смятам, че може да е полезно за аудиторията ми или просто „реалности“ от ежедневието ни, както прекрасни и позитивни моменти, така и съвсем обикновени такава, а понякога дори и по-тежки и истински. На мнение съм, че това е дейност, която трябва да се върши с много голямо желание и отдаденост, защото това винаги се усеща от хората, които ни гледат“, открито споделя Нанси Карабойчева пред Бисер Кунчев и продължава:

„Ако си отдаден на работата, която вършиш, вярвам, че нещата винаги се получават, без значение дали си отдаден на една, две или повече сфери. Мисля, че повечето инфлуенсъри в световен мащаб имат и друга работа, но пък това не го прави задължително условие. Всеки сам преценява дали може да бъде най-добър само в едно нещо или предпочита да разделя енергията си в няколко, като също съумява да го върши по не по-лош начин.“

Коя е тя?

Kазвам се Нанси, родена в Пазарджик, израснала в с.Юнаците. Завършила съм езикова гимназия „Бертолт Брехт“ в Пазарджик и имам немска диплома оттам. Говоря (освен българки, хаха) английски и съм позабравила немския вече (след над 10г. липса на практика). Бакалавър съм по Маркетинг и магистър по Бранд мениджмънт и двете в УНСС (всичките си степени на образование съм завършвала с отличие). Работих 4г. в голяма рекламна агенция, в медийния отдел, основната ми дейност беше медийното планиране. В момента съм в майчинство. Над 7г. тренирах волейбол, имам републиканска титла по плажен волейбол за девойки.

Разкажи ни, как ти хрумна да станеш инфлуенсър и какво те мотивира бъдеш такава и да продължиш да се развиваш в тази посока?

Не ми е хрумвало, винаги съм била открит човек и съм споделяла неща, които обичам да правя или се случват в ежедневието ми, не е било с цел това да ми става професия. Реално се случи съвсем случайно, без никакъв замисъл от моя страна. Децата бяха причината, първата ми платена кампания се реализира, когато бях бременна с Мати (на продукти, свързани с майчинството) и оттам по съвсем естествен път профилът ми стана ориентиран към майчинството и ежедневието на една майка (в началото с 1 малко дете, вече с 2). Опитвам се да споделям всичко, което смятам, че може да е полезно за аудиторията ми или просто „реалности“ от ежедневието ни, както прекрасни и позитивни моменти, така и съвсем обикновени такава, а понякога дори и по-тежки и истински. Мотивират ме хората, обратната връзка от тях, когато съм им била полезна с нещо, подкрепата им при трудности, споделянията им за лични неща с един почти непознат човек. Мотивират ме те, карат ме да се чувствам полезна и пълноценна.

Снимка: Личен архив

Какви качества трябва да притежава един истински инфлуенсър и това може ли да бъде професия?

Качества, които аз търся и ценя у хората, които следвам са: непринуденост (не ми допадат изкуствените и „напудрени““ профили), индивидуалност (да се отличават със собствен почерк при писането на текстовете си или с конкретен стил при заснемането на материалите си), достоверност и искреност (никак не ми допадат хора, които приемат да рекламират неща, само заради заплащането, а не защото реално харесват продуктите, а това си проличава рано или късно) и не на последно място – комуникация с аудиторията си (това са хората, които ни се доверяват и следят какво имаме да им „кажем“, най-малкото заслужават внимание и отговор на въпросите си). На мнение съм, че това е дейност, която трябва да се върши с много голямо желание и отдаденост, защото това винаги се усеща от хората, които ни гледат. Абсолютно смятам, че може и има успешни българи, които правят страхотни кампании, поднесени със собствен почерк и стил. Нещо, което лично аз много ценя. В моя случай не приемам напълно, че това е професия, или поне не основна. Аз съм в майчинство и най-важната ми мисия в момента са децата. Въпреки това, да споделям неща в социалните мрежи, поднесени през моята призма, ми носи страхотно удоволствие и ако имам късмета и възможността да го правя дългосрочно, на драго сърце бих се възползвала от този шанс.

Кои български и световни инфлуенсъри ти правят най-добро впечатление и с какво?

Различните. Винаги тези, които има с какво да запомниш, с какво да отличиш от масата. Лично мен те ме впечатляват най-много. Замислих се сега, аз с какво се отличавам. Надявам се в очите на хората това да е откровеността ми.

Трупането на последователи безспорно е голяма страст и показва одобрение на това, което правиш. Развивайки своя личен бранд, какви са следващите ти цели и какви резултати очакваш?

Целта за момента ми е да надграждам, смятам, че имам страшно много неща още да уча и да се развивам в сферата, за да имам каквито и да е очаквания. Надявам се да ставам все по-добра в това, което правя, да представям нещата по все по-добър, приятен и красив начин. А ако съумея това да се случи, сигурна съм, че резултатите сами ще дойдат. Истината е, че все още когато се свърже с мен бранд, който обичам и използвам от години, винаги се радвам като малко дете, защото по този начин разбирам, че вървя в правилната посока и трябва да продължавам натам.

Снимка: Личен архив

Когато потребител купува от продукт, който ти рекламираш, това според се случва заради неговите качества или заради теб самата?

Смятам, че е и по двете причини. Определено качествата на един продукт са най-важни, но и приятното представяне е от значение, за да се достигне до по-голяма аудитория. А при избора на нещо за първи път, това, че доверен човек ти го е препоръчал – винаги е важно. За това знам, че никога не трябва да подвеждаме последователите си с мнение.

Трябва ли един инфлуенсър да има и друга основна професия? Могат ли двете занимания да вървят паралелно или е нужен ясен фокус?

Ако си отдаден на работата, която вършиш, вярвам, че нещата винаги се получават, без значение дали си отдаден на една, две или повече сфери. Мисля, че повечето инфлуенсъри в световен мащаб имат и друга работа, но пък това не го прави задължително условие. Всеки сам преценява дали може да бъде най-добър само в едно нещо или предпочита да разделя енергията си в няколко, като също съумява да го върши по не по-лош начин. Лично аз не съм решила, когато ми свърши майчинството точно по какъв път ще реша да поема…

Снимка: Личен архив

Каква е твоята рецепта за поддържане на популярност и имидж в дългосрочен план?

О, не бих казала, че лично аз имам такава, иначе нещата през годините най-вероятно биха се развили по друг начин за мен. Но нещото, което смятам за ключово в социалните мрежи, е постоянството. А най-важното смятам, че си остава откровеността.

Какъв е най-интересният продукт, който би желала да рекламираш?

Може би туристически дестинации или обекти. Това е нещо, което с огромно желание бих рекламирала и споделяла искренето си мнение. Винаги страст ми е била да пътувам. От друга страна интересни за аудиторията ми са винаги кулинарните ми включвания, така че и това е друго, което много харесвам. И не на последно място – обичам да изпробвам уреди, за които да споделям впечатления.

Има ли продукти, които не би рекламирала и защо?

Разбира се, че има. И вече съм отказвала не една и две кампании. Тук не говорим за категории или марки продукти, а по-скоро за продукти които лично аз не бих използвала по една или друга причина. Заставам с името си зад всяка кампания, която споделям, и целта ми е това да са продукти, които реално използвам в ежедневието си или са ме впечатлили с качества, които искам да споделя. Продукти, които реално харесвам. Като пример мога да дам, че отказах наскоро кампания за детски шампоани и душ-гелове, тъй като децата ми са със чувствителна кожа и никога не бих показала продукт, който лично не сме пробвали. Още повече пък за деца.

Снимка: Личен архив

Къде се виждаш след 10 години професионално?

Хм, изобщо не съм се замисляла толкова занапред. Преди го правех и реалността в момента се различава коренно от представите ми от преди 10 г. например. Така че имам идеи и се надявам да ги реализирам, но вече не губя излишна енергия в това да се виждам някъде след години, а просто действам и преследвам цели.

Ако трябва да направиш реклама на България като туристическа дестинация какво би казала на потенциални туристи от чужбина, за да ги мотивираш да дойдат тук?

„Прекрасна природа, вкусна храна, гостоприемство, история, традиции, забележителности и безброй забавления… а и още много. Всъщност знаете ли? Елате и вижте сами – България ще ви плени.“

Финално – ако трябва да спечелиш нови последователи с едно изречение, кое би било то?

Не искам да звучи грубо, обаче аз нямам за цел просто да трупам последователи. Надявам се хората, които ме следват, да го правят заради мен самата и/или нещата, които споделям. Честно казано, ако не сме на една вълна, по-добре не ме следвайте. Не би било полезно нито за Вас, нито за мен. Ако обаче откривате част от себе си в мен, или припознавате ежедневието си в нашето, или ако просто Ви допада или Ви е полезно какво споделям – ще се радвам да ме последвате. 

Вижте всички гости до момента в рубриката!

Снимка: Личен архив



Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!

Новини по региони

Видин Монтана Враца Плевен Ловеч Габрово Велико Търново Търговище Русе Разград Силистра Добрич Шумен Варна Бургас Сливен Ямбол Стара Загора Хасково Кърджали Пловдив Смолян Пазарджик Благоевград Кюстендил Перник София област София

Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!